środa, 13 lipca 2016

PAZNOKCIE HYBRYDOWE

Witajcie ! Dziś całkiem coś innego. Mamy nadzieję, że wam się spodoba.
Od niedawna zaczęłam uczyć się robić paznokcie żelowe jak i hybrydowe.
Dziś przedstawimy wam paznokcie hybrydowe.
Na samym początku matowimy i nadajemy kształt  paznokcia aby lakier nam się o wiele lepiej trzymał. Po zmatowieniu przecieramy płytkę paznokcia odtłuszczaczem. 






Po wyschnięciu odtłuszczacza nakładamy bazę (ja mam 2in1czyli base&top, ale można kupić każde 
osobno) 



I wkładamy do lampy na 2 minuty. 


 

Gdy już mamy base nałożoną i wyschniętą nakładamy lakier. Ja nałożyłam sleek shine 009. I ponownie ręka ląduje w lampie na 2 minuty. Następnie malujemy tyle warstw ile potrzeba (ja nałożyłam 3).




Gdy mamy już zadowalający nas kolor nakładamy top i wkładamy dłoń do lampy na kolejne 2 minuty. 




Na samym końcu przecieramy paznokcie odtłuszczaczem i malujemy skórki oliwką. I to samo robimy na drugiej ręce. 





A to są produkty które używałam do robienia paznokci hybrydowych. Ja jestem zadowolona, ponieważ paznokcie utrzymują się na 3 tygodnie a robienie ich zajmuję od godziny do dwóch.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz